.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار پروژه 5/2 ميليارد دلاري گردشگری در منطقه نور

نماینده مردم نور در مجلس: پروژه ۵/۲ میلیارد دلاری گردشگری نور بزودی آغاز به کار می كند.

احمد ناطق نوری در گفتگو با ایسنا ، با اشاره به راه اندازی دفتر میراث فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت : این دفتر نمی تواند جوابگوی چنین شهرستانی باشد و باید اداره میراث فرهنگی در آن تأسیس گردد .

وی به منطقه تاریخی ناتل این شهرستان اشاره کرد و گفت : ناتل هویت فرهنگی ماست ، شهر واقعی ما ناتل بوده و به مرور زمان به نور تبدیل گشت .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وجود شخصیت علمی چون آیت ا... ناتلی و مانند ایشان هویت و پیشینه زیاد ناتل را تأیید می کند افزود: منطقه ناتل باید به موزه باستان شناسی تبدیل گردد .

ناطق نوری تعامل منابع طبیعی با میراث فرهنگی و دستگاه های مرتبط را در این خصوص خواستار شد و ابراز امیدواری کرد ، بتوانیم منطقه ناتل را به نحو مطلوبی احیا نماییم .

وی از آغاز به کار پروژه عظیم گردشگری در منطقه نور با سرمایه گذاری بخش خصوصی حدود 5/2 میلیارد دلار در آینده نزدیک خبر داد تصریح کرد:مسئولین فرهنگی جامعه باید کارشان را خودشان انجام دهند ، من به عنوان نماینده مجلس مسئول توسعه شهرستان هستم .

ناطق نوری احیای شخصیت شهید فضل ا... نوری با برگزاری کنگره ایشان ، انتقال جنازه نیما یوشیج به یوش و برگزاری کنگره نیما در زادگاهش از جمله کارهای فرهنگی انجام شده در این شهرستان نام برد و خاطر نشان کرد : در صدد هستیم خانه بنان را هم در روستای انگرود زادگاهش از توابع بخش بلده شهرستان نور احیا کنیم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.